Obserwatorzy

piątek, 7 czerwca 2013

Mint Sorbet, Sally Hansen


Dzień dobry dziewczyny,
przepraszam za dwa dni nieobecności. Postaram się nadrobić wszelkie zaległości, 
a dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym lakierem od Sally Hansen, 340 Mint Sorbet,
 który całkowicie skradł moje serducho jeśli chodzi o kolor.
 O jego poprzednim koledze 640 Plum Luck, zrobię osobny post, 
ponieważ zaskoczył mnie swoją trwałością!







Już raz miałam go na paznokciach, ale nie zdążyłam zrobić nawet zdjęć,
 bo po kilku godzinach były już odpryski, co mnie bardzo zawiodło :( 
jeśli chodzi o nakładanie, to przy pierwszej warstwie trochę smuży.
 Na zdjęciach dwie warstwy, bez top coatu. 
Nie posiada on jako takiego połysku
Osobiście bardzo lubię takie miętowe kolorki. 
A Wy? 

Mam nadzieję, że Wam się podoba kolor tak samo jak i mi :) 

A teraz zobaczcie jaki napis trafił mi się wczoraj na Coca-Coli 



Lecę nadrabiać zaległości u Was, 
potem z moim kochanym robimy obiad i wybieramy się do kina :)

Buziaczki, miłego piątku! 

Karola

20 komentarzy:

  1. piękny kolor, i masz bardzo ładny kształt paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie będzie wygladał latem na opalonych dłoniach , ach ach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nie lubię lakierów tej firmy, ich jakość jest zupełnie nie adekwatna do ceny. Ale takie miętowe kolorki uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ta seria zdecydowanie źle wypada jeśli chodzi o cenę i trwałość, niestety :( ale kolor i tak zachwyca :D

      Usuń
  4. Zakochałam się w tym kolorze. :D

    Nominowałam cię do Liebster Award Blog. :)
    Zapraszam: http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/2013/06/liebster-award-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper kolor, swoją drogą masz ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ten ma dla mnie za żywą zieleń, ale swoją wymarzoną miętę już mam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolorek, będzie ładnie wyglądał na opalonej dłoni.
    Ja z tej serii miałam mleczny róż do frencha i tam smużył, że poszedł w kosz. Nie dało się nim ani jednego paznokcia pomalować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. według mnie kolor jest niesamowity, dawno nie widziałam takiego!

    OdpowiedzUsuń