Obserwatorzy

piątek, 14 czerwca 2013

Mini zakupy i pytanie " co w rozdaniu? "



Hej dziewczyny !
Właśnie wróciłam z małej wędrówki po mieście, by kupić kilka potrzebnych mi 
i kilka dla Was rzeczy :D 
i dodatkowo wpadły mi piękne dwa staniczki, jeden w koralowym kolorze, cudny :D

Mam dla Was małą zabawę :D
Pokażę Wam zdjęcie moich zakupów i Waszym zadaniem jest odgadnięcie chociażby JEDNEGO produktu, który z tych zakupionych pojawi się w Waszym rozdaniu, 
które otworzę już jutro :) dodam że jest tu więcej niż jeden produkt do rozdania.
Autorki właściwych odpowiedzi zgarną jeden dodatkowy los :) 
każda z Was może wskazać tylko jeden produkt :D 

powodzenia ! :* 





czekam na Wasze odpowiedzi :)
Karola :*

18 komentarzy:

  1. zakupy fajne :) myśle, że w rozdaniu pojawi się... lakier wibo w kolorze miętowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm a ja myślę, że żel Original Source :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier z biedronki swietny jest ;d dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja myślę, że maseczka z ziaji.

    A no bo zewnętrznie po mnie choroby nie widać, nie mam kataru (a to najbardziej wpływa u mnie na wygląd podczas choroby) a tylko jakąś infekcję gardła :D więc nie ma źle :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten żel z aloesem mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja stawiam na naftę kosmetyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja typuję na maseczkę z ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam pojęcia, a i tak cokolwiek wytypuje to na pewno nie będzie w rozdaniu :D Strzelam, że lakiery, np z Lovely :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy, rozdanie zapowiada się ciekawie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Typuję różowy lakier z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zakupy ;) maseczki ziaji uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. hmmm ;) a ja myślę, że żel Original Source ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Myśle, że to będzie tamtararatatam (famfary)..
    miętowy lakie do paznokci :)

    Ps. Faaajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię te lakiery Lovely, a na punkcie maseczek Ziai mam bzika :P.

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm, myślę że może to być Perfecta Spa saszetka do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stawiam na lakier z Wibo ;) P.s zapraszam Cie do odpowiedzi na tag w którym wybrałam Ciebie na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń