Obserwatorzy

sobota, 8 czerwca 2013

Liebster award blog!



Witajcie wszystkie piękne Panie!
Wczoraj po mile spędzonym dniu wchodzę sobie na pocztę, a tam..
 nominacja od Paulinki do Liebster Award!!! >KLIK<
 Jestem niesamowicie zaskoczona i bardzo Ci dziękuję kochana! :* 



Odpowiedzi na pytania : 

1.Książka czy film?
zdecydowanie dobra książka!
2.Bez czego nie wyjdziesz z domu?
bez telefonu
3.Ile czasu dziennie poświęcasz swojemu blogowi?
od 1h do 2h 
4.Jak i kiedy zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
Ponad rok temu wędrując po blogsferze, pomyślałam sobie
 "jeeej, te dziewczyny wszystkie piszą o tym co kochają, co jest ich pasją, jest tutaj tak miła atmosfera, że bardzo chcę do nich dołączyć, bo przecież kochamy wszystkie to samo"
 no i tak powstał pierwszy post, ale się poddałam a teraz wracam i będę walczyc!
5.Gdybyś miał/a możliwość bycia kimś innym przez jeden dzień,
 to kogo byś wybrał/a?
Nie chcę być nikim innym, jestem zadowolona z tego kim jestem i wiem, 
że zawdzięczam to tylko moim rodzicom.
6.Jakie miejsce chcesz zobaczyć?
Bardzo chciałabym pojechać do NY lub do Dubaju
7.Ulubina piosenka?
Jessie J - Who you are
8.Co myślisz o stronach typu Facebook?
Według mnie to świetny pomysł, miejsce do kontaktu z przyjaciółmi
 i miejsce do dzielenia się swoim życiem, o czym sami decydujemy.
9.Jakie masz plany na następny rok?
Zakończyć pierwszy rok wymarzonych studiów, mieć dobrą pracę na wakacje
 i pojechać do ciepłych krajów z moim Mężczyzną kochanym. 
10.Jaka/Jaki jesteś? Napisz w jednym zdaniu.
Kochająca życie i kosmetyki :>
11.Co podoba ci się na moim blogu, a co powinnam zmienić?
Wszystko kochana podoba mi się na Twoim blogu, nie musisz nic zmieniać, chociaż osobiście zmieniłabym kolorystykę na bardziej radosną,  
życzę Ci tylko kolejnych wyświetleń i obserwatorów :* 



Moje pytania:
1. Ulubiona książka?
2. Kosmetyk, bez którego nie wyobrażasz sobie życia?
3. W jaki sposób trafiłaś na mojego bloga?
4. Masz w domu jakieś zwierzątko? Jeśli tak to jakie?
5. Jaki jest Twój największy cel w życiu? 
6. Czekolada mleczna czy czekolada biała?
7. Największy bubel jaki przytrafiło Ci się testować/używać?
8. Lubisz gotować? Dlaczego tak lub dlaczego nie?
9. Ulubiony smakołyk/przekąska?
10. Co zmieniłabyś w moim blogu? 
11. Najlepsza metoda na relaks?


NOMINOWANI : 



Pozdrawiam Was wszystkie i bardzo dziękuję za każde wejście na mojego bloga,
każdy komentarz, to dużo dla mnie znaczy :* 

Karola.

12 komentarzy:

  1. Dziękuję za nomincację, ale nie będę dalej nominować bo to jest moja druga w ostatnim czasie :D i ludzie by mi się powtarzali ale na pytania zaraz odpowiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za nominacje w najbliższym czasie na pewno odpowiem na pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci za nominację ;) Niedługo powinnam odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. również nie ruszam się z domu bez telefonu, zawsze mam go przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog : ) Bardzo fajnie piszesz : D obserwuję i czekam na kolejne posty : D zapraszam do mnie http://swwagiie.blogspot.com/ : *

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo spodobała mi się Twoja odpowiedź na pytanie nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ale nie biorę udziału w zabawach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ; ) Tez dostaję mnóstwo tych nominacji , nie wiem jak je do kupy pozbierać hehe : ) Fajny Blog ; * Zapraszam do mnie :
    http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń

  9. zapraszam serdecznie na moje rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/06/lato-przyjdz-rozdanie-bluzeczkowe.html
    przywołujemy lato

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odpowiedzi na moje pytania. Bardzo mi miło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zwierzenia-kosmetykomaniaczki.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog.html Odpowiedziałam . ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za nominację i zachęcam do przeczytania odpowiedzi na Twoje pytania u mnie :)

    OdpowiedzUsuń