Obserwatorzy

czwartek, 13 czerwca 2013

Chciejstwa na lato 2013!


Witam Was kochane!
Uprzedzam, że będzie długi post. O tym co MUSZĘ kupić sobie w ciągu tych wakacji,
 a znając życie o masie rzeczy zapomniałam, albo jeszcze jakieś dojdą :D
Do rzeczy! 


1. Venus, balsam do ciała 400ml 
w Rossku teraz jest na nie fajna promocja, więc myślę że to dobra okazja,
 aby wreszcie wypróbować. Chcę zakupić wersję ujędrniającą :)


2. Golden Rose, Rich Color
marzy mi się przynajmniej 6 kolorków :) to jedne z moich ulubionych lakierów,
 więc na pewno kupię.
Dodatkowo planuję jeszcze jakieś 2 kolorki z piasków, również z GR. 


3. Isana, żele pod prysznic. 
Na pewno zakupię tę wersję ze zdjęcia, a oprócz tego jakieś 4 inne zapachy.
Jakie polecacie? :) i w Rossmannie są teraz za 2,99 :D


4. L'biotica , krem lub serum :)
jeszcze nie wiem na co się zdecyduję, póki co używałam kremu i jestem zadowolona :D
ale jedna z bloggerek chwaliła ostatnio serum, więc kto wie :D


5. Calvin Klein, TRUTH Men 
a to zakup dla mojego kochanego :* 
na rocznicę (3 lata!!) lub na jego urodzinki, jeszcze nie wiem :) 


6. Bielenda, żel do mycia twarzy z aloesem
nie miałam nigdy i na pewno wypróbuję, bo czytałam dużo pozytywnych opinii :)



7. Revlon, Colorstay 
wreszcie muszę go wypróbować , nie odpuszczę :D



8. Proderma, Krem z olejkiem pichtowym
tak ciężko go u mnie dostać, a ja muszę go mieć!


9. Uriage, woda termalna 
nie trzeba nic pisać :D


10. GAL, odżywka keratynowa w kapsułkach
zamierzam stosować na rzęsy i brwi


11. Wibo, eliksir z jedwabiem
bardzo dużo dobrych opinii czytałam, więc spróbuję
(ahh, co blogsfera robi z ludźmi :D )




Cóż, to chyba na tyle :)
Miałyście któryś z tych produktów? Polecacie?

Ja już kompletuję dla Was rozdanie!!!!!! aaaaa


buziaki,
Karolka



13 komentarzy:

  1. no fajna lista :)
    też uwielbiam żele z isany :) i te lakiery GR - mi marzą się piaski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te lakiery do paznokci są obłędne, miałam Ci napisać numerki, które mi się marzą, ale jak zaczęłam wybierać to tak doszłam do prawie połowy haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. spróbuj w doz zamówić i dostarczą do wybranej apteki ten krem z biodermy jeśli akurat będzie w asortymencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też marzą mi się piaski z GR ;) Pokaźna lista

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba teraz kupię ten krem do rzęs :D dla odmiany :D chociaż serum jeszcze mam :D i koniecznie muszę kupić piaski z GR!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie skończyłam kremu jeszcze, ale oba produkty są w promocji w SP :)

      Usuń
  6. Uwielbiam żele z Isany, szczególnie podoba mi się limitowanka kwiat maku i kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam lakier nr 39 z Rich Color :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten podkład z revlona- jak dla mnie ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery GR są ślicznie, nie wiedziałabym który wybrać.
    Co do wody CK to zajrzyj teraz do Rossmanna, bo od wczoraj jest -40% na zapachy męskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi niestety ten żel aloesowy z bielendy wysuszał mocno mordkę ;(

    OdpowiedzUsuń