Obserwatorzy

czwartek, 13 czerwca 2013

bo dziewczyny lubią błękit!


Witajcie!
Dzisiaj zaprezentuję Wam jeden z moich ulubionych odcieni, 
który często gości na moich paznokciach :) 

Essence Colour & Go numerek 36 :) 





Wyjątkowo lubię lakiery z tej serii. Mają wygodne pędzelki, aplikacja nie sprawia problemu,
 a trwałość lakieru bez topu sięga 3-4 dni, dla mnie to super wynik. 
Na zdjęciach warstwa odżywki SH, dwie warstwy lakieru.
Kolorek jest idealny na lato. Niezobowiązujący i świeży. 


Podoba się Wam? :)

dzisiaj pojawiła się nowa gazetka SUPERPHARM. 
Ja już znalazłam dla siebie kilka rzeczy, o których opowiem Wam w kolejnym poście pt 
" życzenia na lato 2013" 
gazetkę znajdziecie tutaj >klik< 

Dajcie znać czy coś sobie tam znalazłyście :) 

14 komentarzy:

  1. piękny kolor, podoba mi się - takiego jeszcze w swojej kolekcji nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię lakiery z tej serii essence :)
    a kolorek bardzo przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaki ładny ten kolor, bardzo mi się podoba, tez strasznie lubię lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłaś w 10! :D z tym, że kupowałam ich rzeczy na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny :)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście ładny, w butelce tak ładnie nie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny! :)fajne są te lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne masz paznokcie, a kolor lakieru też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny kolor :) już jest mój tylko dopadnę essence !

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolor. Uwielbiam essence;]

    OdpowiedzUsuń