Obserwatorzy

sobota, 25 maja 2013

aaaah joo.

Witam, 
kolejny już raz wracam z nadzieją, że jakoś się ten blog rozkręci :< teraz postaram się pisać w miarę regularnie, a dzisiaj kilka drobiazgów, które udało mi się złowić :) 


1. Neutrogena, krem do rąk, Fast absorbing 15zł 
krem, do którego powracałam już wiele wiele razy, dla moich rąk jest niezastąpiony, szkoda, że tyle pieniędzy za tak małą pojemność.
2. Nivea Volume sensation, szampon dodający objętości z płynną keratyną , 12zł
mam bardzo cieńkie i klapnięte włosy i muszę przyznać, że jest to jedyny szampon, który jakoś je ratuje :) 
3. Zmywacz w pisaku, idealny i pięknie pachnie. 11zł
4.Golden Rose 31 , 10zł
 ciemny idealny na jesień ale na takie pochmurne lato również :) 


Lubię efekt jaki dają lakiery RICH COLOR z GR :) 
a ich trwałość jest również niezła.

Zapraszam do zostawiania po sobie śladu, 
na pewno zajrzę :)
miłej soboty *.*




7 komentarzy:

  1. Masz piękne paznokcie! Zazdroszczę kształtu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. złudne wrażenie, ja ich nie lubię :< zalezy od długości, w tej są najbardziej znośne, ale DZIĘKUJĘ:)

      Usuń
  2. te lakiery są przyzwoite, ostatnio zakupiłam 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny kolor i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor lakieru;) i te Twoje paznokcie! Rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń